خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

امروز انقلاب اسلامی مظهر قدرت در منطقه و جهان است

همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امروز انقلاب اسلامی به رشد و بلوغ و پایندگی خود رسیده و به عنوان یک مظهر قدرت در منطقه و جهان عرض اندام می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۳۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک مظهر قدرت در منطقه و جهان عرض اندام می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدهادی نظیری در نشست فرماندهان بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: گمان دشمنان این بود که انقلاب را در روزهای آغازین آن از بین ببرد که ناکم ماندند و امروز وارد ۴۲ سالگی انقلاب شدیم.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به رشد و بلوغ و پایندگی خود رسیده و به عنوان یک مظهر قدرت در منطقه و جهان عرض اندام می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: اگر به این باور برسیم که دشمنان نیز ایران را به عنوان ابرقدرت و اثرگذار در معادلات جهانی می‌بینند، تمدن اسلامی در نظم نوین جهانی و آینده بشریت اثرگذار خواهد بود.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) تصریح کرد: امید است ما نیز در زمره فاطمیون باشیم که در عمر کوتاه خود نقش بی‌بدیلی را در تاریخ اسلام بازی کردند.

نظیری در ادامه با تقدیر از اقدامات مجموعه توزیع برق استان گفت: در دهه محرم امسال شرایط متفاوتی را تجربه کردیم، از سویی برپایی خیمه‌های عزا و از سوی دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتیم.

وی افزود: هیئت‌ها در فضای باز برگزار شد و خمیرمایه برگزاری آن تأمین برق بود که شرکت توزیع برق استان عاشورایی وارد میدان شد و هرجا نیاز به ارائه خدمات به هیئت‌ها و خیمه‌های عزای سیدالشهدا (ع) بود حضور پیدا کرد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار