خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

امت اسلامی نمی‌گذارد یک بار دیگر پای میز مذاکره بروید/ از ابتدای انقلاب شاهد تحریم‌ها بودیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بدانید امت اسلامی و مردم غیور انقلاب نمی‌گذارد یک بار دیگر پای میز مذاکره بروید مگر اینکه آن‌ها راستی‌آزمایی خود را ثابت کنند.
کد خبر: ۹۳۲۰۶۷۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته چهارشنبه در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در مصلی اهواز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث تحلیلی در این چند دهه‌ای که از انقلاب اسلامی می‌گذرد بررسی پیرامون خطاهای ادراکی و محاسباتی دشمن است.

وی افزود: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری مکرر نسبت به خطاهای دشمن در ادراک و محاسبات نسبت به انقلاب اسلامی تصریح کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: در این بیش از چهار دهه به تعبیر حضرت آقا، دشمن به صورت مکرر دچار خطاهای ادراکی و محاسباتی و شناختی نسبت به انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: ما از ابتدای انقلاب شاهد تحریم‌ها بودیم اما در سال‌های اخیر مضاعف شد و تمام تلاششان در این چهل سال این بود که فشارها را مضاعف کنند تا مردم در برابر انقلاب بایستند.

موسوی‌فرد بیان کرد: ما شاهد هستیم که آبرویی برای آمریکا باقی نمانده و به دلیل همین خطاهای ادراکی و همچنین ایستادگی مردم عزیز است.

وی افزود: چیزی که نظام مقدس اسلامی را در برابر هجمه‌ها آبدیده کرده پس از عنایت خدا و اهل‌بیت حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف است که از مولفه‌های اقتدار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در تمام این سال‌ها که تحریم‌های شکننده داشتیم مردم ایران اسلامی با بصیرت مقاومت کردند.

وی افزود: به شهادت رساندن حاج قاسم یکی دیگر از خطاهای ادراکی دشمن بود.

موسوی‌فرد عنوان کرد: امروزه دشمن اگر سردار دل‌ها را ناجوانمردانه ترور کردند و نتوانستند مردانه با آن‌ها مواجه شوند باید بدانند که آن چیزی که در مرحله سوم آن‌ها را به گِل نشاند توان دفاعی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مسوولین هرکاری که در دولت‌ها و انقلاب انجام می‌شود باید رسانه‌ای و به مردم اعلام کنند چرا که هرکجا مسوولین تابع امامین انقلاب بوده‌اند رشد داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بدانید امت اسلامی و مردم غیور انقلاب نمی‌گذارد یک بار دیگر پای میز مذاکره بروید مگر اینکه آن‌ها راستی‌آزمایی خود را ثابت کنند.

وی افزود: ما امت اسلامی هرگز به شما اجازه تکرار اشتباه برجام را نخواهیم داد.

موسوی‌فرد بیان کرد: ما امامان جمعه موظفیم دستاوردهای نظام را بگوییم؛ در همین استان خوزستان قبل از انقلاب کجا بودیم و در حال حاضر کجا هستیم؛ محاسبه کنید و ببینید چه اتفاقاتی افتاده است.

وی افزود: بله نسبت به خرمشهر کمی بی‌لطفی شده اما در بندرماهشهر و بندرامام بالغ بر ۲۰ شرکت پتروشیمی، سدهای متعدد و بالغ بر ۱۶ کارخانه فولاد در خوزستان داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم نه تنها امسال بلکه سالیان متمادی تعهدشان را به نظام اثبات کردند و حالا وظیفه مسوولین است.

وی خطاب به مسوولین افزود: برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنید و برای حل مشکلات مردم شب از روز نشناسید که این مطالبه‌ی جدی هرساله‌ی ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار