رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی ملت ایران از مردمی ترین انقلاب های جهان بوده و هست و خواهد بود

نقلاب اسلامی ملت ایران با استقرار نظام جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام روح الله (ره)، ارزش ها و مفاهیم دینی و ... از مردمی ترین انقلاب های جهان بوده و هست و خواهد بود و همچنین تنها ترین انقلابی است که با گذشت بیش از چهار دهه از دوران پر افتخار خود، همچنان با صلابت و استوار به آرمان های خود از کرامت و اصالت ،شعارها و گفتمانش که همان گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) توسط امت انقلابی صیانت شده و خواهد شد و اینک وارد دومین مر حله ی خود سازی و جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۲۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

ملت فرهیخته و انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی ۴۲ سال در برابر سنگین ترین فشارهای سیاسی ، اقتصادی ، تهاجم های نظامی و فرهنگی محکم و استوار مقاومت کردند که هر کدام از آنها برای نابودی و به زانو در آوردن یک ملت کافی بود .

و اما امروز مردم عزیز کشورمان با اتکاء به قدرت لایزال الهی و با اطاعت از رهبر و مقتدای خویش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای،به سوی آرمانهای انقلابی قدم بر داشته و با روحیه اعتماد به نفس و امید به آینده روشن خود اینگونه دشمنان را سراسیمه و مضطرب نموده است و چراکه به برکت وجود انقلاب اسلامی با رو شدن دست قدرت های استکباری و چپاولگر به خصوص آمریکای جنایتکار که سال هاست چهره ی کریه واقعی خودشان را پشت نقاب تمدن و مدرنیته ... و شعار های دروغین تو خالی چون دموکراسی و حقوق بشر پنهان کرده است .

امروز ماهیت واقعی آنها برای تمام مردم دنیا ثابت شده و ملتها آنها را با صفاتی همچون بی منطق ، زورگو ، قانون شکن ، تروریست و اشغالگر می شناسند .

سر دمداران این دولت های استکباری در مورد تروریسم و حقوق بشر طوری سخن گفته و اظهار نظر می کنندکه بیشتر مضحکه ای برای افکارعمومی جهان شده اند !

برای مردم دنیا و ملت های قربانی تروریسم و حقوق بشر نیز مشخص شد چه کسانی دستور ترور و به شهادت رساندن سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده را داده اند....

 

انقلاب اسلامی ملت ایران با استقرار نظام جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام روح الله (ره)، ارزش ها و مفاهیم دینی و ... از مردمی ترین انقلاب های جهان بوده و هست و خواهد بود و همچنین تنها ترین انقلابی است که با گذشت بیش از چهار دهه از دوران پر افتخار خود، همچنان با صلابت و استوار به آرمان های خود از کرامت و اصالت ،شعارها و گفتمانش که همان گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) توسط امت انقلابی صیانت شده و خواهد شد و اینک وارد دومین مر حله ی خود سازی و جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.
امید است گام دوم با شور ونشاط هرچه بیشتر بسوی تمدنی نوین برداشته شود.

ارسال نظرات