جریان شناسی انتخابات ۱۴۰۰ از آماده بودن شرایط جهت تطهیر انقلاب و احیای سیاسی انقلاب به وسیله انتخابات سال آینده خبر می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۱۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بازیاد در جمع بسیجیان خواهر حوزه یک کوثر ناحیه سپاه ابوذر از رسالت محوری و ماموریت محوری بسیج و آماده بودن شرایط جهت احیای سیاسی انقلاب به وسیله‌ی انتخابات سال آینده خبر داد.

بازیاد با توجه به تفسیر آیات ۲۰ الی ۲۷ سوره مائده خاطرنشان کرد: چشم دنیا به انقلاب ما معطوف است، ما انقلاب کردیم و بزرگ شدیم و با همه دنیا جنگیدیم؛ حالا ابرقدرت‌ها و قلدر‌های استکبار هم نمی‌توانند ما را به عقب برانند. در این آیه خداوند به حضرت موسی (علیه السلام) می‌فرماید: نزدیک است کار تمام شود خداوند مکتوب کرده است کار را تمام می‌کند و مبادا کوتاهی کنید.

وی در ادامه افزود: این آیه مصداق شرایط امروز جامعه ما می‌باشد، حالا که شرایط فراهم می‌باشد باید در انتخابات آینده تطهیر انقلاب و احیای سیاسی در کشور صورت گیرد و مردم با انتخاب فردی شایسته این شرایط را ایجاد کنند.

بازیاد پیرامون تفسیر این آیه عنوان داشت: قوم حضرت موسی (علیه السلام) با این که همه شرایط آماده بود و حضرت موسی وعده خداوند را به آن‌ها داد که نزدیک است کار تمام شود و خداوند خود مکتوب کرده است که کار را تمام می‌کند، به خط بزنید و وارد فلسطین شوید مبادا کوتاهی کنید، همین که خط بزنید پیروز هستید و کسی تاب و توان مقابله با شما را ندارد و قوم حضرت موسی (علیه السلام) گفتند: خود و خدایت بروید بجنگید.

وی در تطابق آیه با شرایط امروز مطرح کرد: در آن زمان قوم حضرت موسی (علیه السلام) اهل مبارزه نبودند و به همین دلیل حضرت موسی برادرش هارون را همراه خود کرد و قرآن در قسمت‌های مختلف کسانی را که اهل مبارزه نیستند فاسق معرفی می‌کند و مگر آنکه خود را برای مبارزه آماده کنند.

بازیاد افزود: در انتخابات آینده همه شرایط آماده است و باید مومنین کار را تمام کنند و حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران بیافرینند. امروزه جامعه ما در فتنه عمیق تری نسبت به فتنه ۹ دی و فتنه‌های گذشته می‌باشد و ما باید در این انتخابات باید کار را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: باید روشنگری صورت گیرد تا فتنه‌های معیشتی، فتنه‌های اقتصادی و فتنه‌های سیاسی مانع انتخاب فرد اصلح نشوند؛ باید از تاریخ عبرت بگیریم و اجازه تکرار تاریخ را به هیچ عنوان ندهیم.

بازیاد عنوان داشت: ما نباید بگوییم، چون امام حسن (علیه السلام) صلح کردند، ما نیز باید صلح کنیم؛ بلکه امام حسن (علیه السلام)، چون یاور و پشتیبانی در میان مردم نداشتند به همین دلیل صلح را پذیرفتند؛ اما امروز کشور ما عاشقان و دلباختگانی دارد که تا پای جان، پای مکتب و ارزش‌های انقلاب ایستاده اند و زیر بار ذلت و خواری نمی‌روند.

وی تصریح کرد: ما نباید مثل قوم حضرت موسی (علیه السلام) باشیم، بلکه باید حالا که شرایط آماده است مبارزه کرده و به روشنگری و تبیین آیاتی از قران کریم که به مجاهدت و مبارزه مرتبط می‌باشند، بپردازیم و قرآن را اجتماعی کرده و در زندگی انسان بیاوریم و در همه جهات آن را پیاده کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت اسلامی ایران یکی از اساسی‌ترین و در عین حال مردمی‌ترین پدیده در میان اتفاقات چندین قرن اخیر دنیاست، چرا که این انقلاب موجب عزت و اقتدار و استقلال همه ایرانیان شد همان عزت و اقتداری که قرن‌های متمادی با استعمار و سلطه جویی استثمارگران به چالش کشیده شده بود، به همین دلیل باید در مقابل همه توطئه‌ها بایستیم و با انتخاب فردی اصلح وشایسته شرایط پیشرفت و خودکفایی را بیش از پیش ایجاد کنیم.

بازیاد در پایان افزود: بسیج رسالت محور و ماموریت محور می‌باشد و مسئولیت بسیار مهمی بر دوش تک تک ما قرار گرفته است، بدین جهت که باید روشنگری کرده و آگاهی‌های لازم را به همه افراد جامعه در خصوص حساسیت اوضاع بدهیم، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند:: بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدانهاست و امروز میدان، میدان مبارزه با دسیسه‌های دشمن جهت جلوگیری از انتخاب فرد اصلح برای مقام ریاست جمهوری کشور در انتخابات سال آینده می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها