خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر:

افتتاح سالن ورزشی در بوئین زهرا

همزمان با روز‌های خجسته دهه مبارک فجر یک سالن ورزشی در بوئین زهرا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۱۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سالن ورزشی صالحین شهید آقا محمدلوی بوئین زهرا سالن ورزشی بود که با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان و روح اله عباس پور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این مراسم ژیمناست کاران بسیجی شهر بوئین زهرا به اجرای حرکات نمایشی این رشته ورزشی جذاب پرداختند.


جمعی از ورزشکاران بسیجی رشته ورزشی کاراته هم همزمان با افتتاح این سالن ورزشی به اجرای حرکات نمایشی در دو بخش کاتا و کومیته پرداختند تا آیین افتتاح این سالن ورزشی با شکوه برگزار شود.
 
افتتاح سالن ورزشی در بوئین زهرا
 
با افتتاح سالن ورزشی صالحین شهید آقا محمدلوی بوئین زهرا حالا ورزشکاران رشته‌های ورزشی از جمله علاقه‌مندان به فوتسال، والیبال، بسکتبال و سایر رشته‌های ورزشی می‌توانند در این سالن ورزشی فعالیت کنند.

البته در کنار افتتاح سالن ورزشی صالحین شهید آقامحمدلوی بوئین زهرا در ایام خجسته دهه فجر و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چندین سالن ورزشی دیگر برای فعالیت ورزشکاران در جای جای استان قزوین به بهره برداری رسید.
 
افتتاح سالن ورزشی در بوئین زهرا

همزمان با افتتاح این سالن ورزشی، با حضور مسئولان سپاه صاحب الامر (عج) استان همچنین سالن ورزشی حوزه شهید رجایی روستای نرجه تاکستان هم به بهره برداری رسید تا از این پس علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در این روستا بتوانند به راحتی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کنند.

در ایام اله دهه مبارک فجر همچنین زمین چمن مصنوعی روستای خرم آباد بخش اسفرورین هم برای اهالی این بخش با همت سپاه ناحیه تاکستان و بسیج ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

این‌ها تنها بخشی از سالن‌های افتتاح شده ورزشی در روستا‌ها و شهر‌های محروم‌تر استان قزوین بود که در طول ایام برگزاری جشن چهل و دوم پیروزی شکوهمند انقلاب و روز‌های خجسته دهه فجر با همکاری سپاه و بسیج در جای جای استان به بهره برداری رسید.
 
افتتاح سالن ورزشی در بوئین زهرا
 
بدون شک افتتاح سالن‌های ورزشی در مناطق کمتر برخوردار استان از نظر امکانات می‌تواند روند فعالیت‌های ورزشی را در این مناطق رونق ببخشد.

فعالیت‌های ورزشی با راه اندازی سالن‌های ورزشی و برگزاری مسابقات علاوه بر ایجاد شادی و نشاط برای علاقه مندان می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و یک رقابت سازنده تاثیر بسزایی داشته باشد.

ق/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار