خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه شهید خادم‌پر همدان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی در پایگاه‌های تابعه حوزه شهید خادم‌پر همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۱۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵

اجرای برنامه‌های فرهنگی طی دهه فجر در پایگاه‌های حوزه شهید خادم‌پر همدانمهدی سیفیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی در پایگاه‌های تابعه حوزه شهید خادم‌پر همدان برگزار شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اجرایی برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر بود که با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی در پایگاه شهید نیکبخت همدان برگزار شد.

فرمانده حوزه شهید خادم‌پر همدان ابراز داشت: برنامه جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حضور فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایگاه‌های امام علی(ع) و شهید مصطفی خمینی و جشن دهه فجر با حضور سردار بهاریان فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) در پایگاه غدیر برگزار شد که در این برنامه‌ها از بسیجیان نمونه تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های شکلات به همراه برگزاری مسابقات به مناسبت ایام دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) به همت بسیجیان پایگاه مقاومت در میدان دانشگاه همدان از دیگر برنامه‌ها بود.

سیفیان یادآور شد: مراسم تجلیل از خانواده شهدا نیز توسط بسیجیان پایگاه اباصالح المهدی(عج) با حضور حجت‌الاسلام ملیحی و تجلیل از مادران و همسران بسیجیان فعال پایگاه شهید نیکبخت به مناسبت روز زن برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات