فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده مجموعه شهرداری شهرکرد تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۶۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در دیدار با شهردار شهرکرد گفت: در راستای فضاسازی شهری نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه فجر، شهرداری اقدامات مؤثری انجام دارد و پایگاه بسیج شهید باهنر در تپه نورالشهدای شهرکرد نیز رونق خوبی داشته که مراسمات مختلف مذهبی و انقلابی در آن محل برگزار می شود.

سردار علی محمد اکبری، در ادامه به اقدامات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  در بحث زلزله سرپل ذهاب، سیل خوزستان و اجرای طرح کمک مؤمنانه و  مبارزه با کرونا را تشریح کرد و با مؤثر دانستن این اقدامات، افزود: سپاه آمادگی دارد تا ظرفیت های خود را در اختیار مدیریت شهری قرار دهد.

وی، گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری،  همیشه در صحنه حضور داشته و برای کمک به نیازمندان پیشگام بوده اند .

سردار اکبری با اشاره به آمادگی کامل و همکاری سپاه در راستای مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد:در حال حاضر با اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تعداد مبتلایان و متوفیان کاهش یافته و مردم نیز باید برای قطع زنجیره ویروس کرونا همکاری و همراهی با مسئولان را داشته باشند.

وی، تصریح کرد: با توجه به ایام نوروز باید شهر به گونه ای باشد که خاطره خوبی برای مردم بماند و فرهنگی سپاه نیز آمادگی دارد با کمک به مدیریت شهری فضاسازی مطلوب در سطح شهر انجام گردد.

شهردار شهرکرد نیز اظهار کرد: تعامل شهرداری شهرکرد با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان گر فهم مشترک در باطن ماجرا و اهدافی است که همه دنبال آن هستیم و این درک مشترک دوطرفه و منطقی و منسجم است.

مهندس عبدالغنی افزود: مشارکت سپاه در اجرای پروژه ها و کمک به نیازمندان در عرصه های مختلف سبب جلب رضایت مردمی شده است.

وی ادامه داد: با حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در استان، پیگیر آغاز عملیات پروژه روگذر و زیرگذر میدان معلم هستیم که با مشارکت قرارگاه اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  با تعامل و اقدامات مؤثر از مسائل فرهنگی شهر نیز صیانت می شود.

سردار علی محمد اکبری در حاشیه جلسه با شهردار شهرکرد نیز هدف از این برنامه را تجلیل از خدمات ارزنده مجموعه شهرداری شهرستان شهرکرد و آقای مهندس عبدالغنی و همکاران ایشان در ارتباط با پیگیری امورات در ارتباط با مجموعه سپاه، همچنین بحث آمادگی بسیار خوب در ایام دهه فجر و سالگرد شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

وی، با تقدیر از تلاش فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام شهرکرد که از مجموعه شهرداری این شهر می باشد، افزود: با تعاملی که وجود دارد ظرفیت هایی که در سپاه است ان شاءالله برای خدمت رسانی به مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

«مهندس عبدالغنی»شهردار شهرکرد نیز از تعامل بسیار خوب و افتخار آمیز همکاری سپاه با مجموعه مدیریت شهری و شهرداری شهرکرد خبر داد و گفت: با دستور بسیار خوب و پیگیری های ارزشمند فرمانده محترم سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، پروژه های بزرگ همچون زیرگذر و روگذر میدان معلم به یاری خدا اسفندماه  پس از تصویب در شورای ترافیک استان، کلنگ زنی می شود.

وی، خاطرنشان کرد:  همچنین موارد دیگری نیز برای همکاری داریم که بسیار ارزشمند است و ان شاءالله امیدوار هستیم رضای خداوند و مردم را داشته باشیم.

در این دیدار، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح سپاس که به امضای ریاست سازمان بسیج مستضعفین رسیده از زحمات مهندس عبدالغنی، شهردار شهرکرد، مسئول فرهنگی شهرداری و فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرکرد تجلیل کرد.

ارسال نظرات