خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: شاهدیم که با تلاش کمیته امداد بحث توانمندسازی در راس کار قرار گرفته و مقام معظم رهبری بارها بر توانمندسازی محرومین تاکید کرده اند و این امر در راس فعالیت های کمیته است.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۹۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه شورای زکات استان قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، بیان کرد:امروز دولت و مجلس در کنار کمیته امداد هستند که در سایه این وفاق ملی اقدامات بزرگی انجام شده است.

وی گفت: در استان قزوین اختلاف سلیقه وجود دارد اما وفاق بسیار خوبی برای خدمت رسانی با همدلی وجود دارد. در استان با شعار خدمت به مردم با همه سختی ها و تنگناهایی که وجود دارد، اتفاقات خوبی رقم خورده است.

استاندار قزوین اظهار کرد: امروز در دوران تکرار تاریخ هستیم و دشمن، کشور را در همه عرصه ها در تنگنا قرار داده اما به برکت شهدا و وجود مقام معظم رهبری توانستیم از این شرایط عبور کنیم و دشمن امروز به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی مقتدرانه شرایط عبور از عرصه تحریم را گذرانده و همه کشورهای دنیا و استکبار جهانی به کرنش در برابر ملت ایران در آمدند.

جمالی پور عنوان کرد: هم افزایی می تواند راهگشای مشکلات باشد. جماعت اگر شکل بگیرد عنایت خدا شامل حال ملت می شود و در شرایط سخت نگاه خدا را در رفع مشکلات به عینه می بینیم.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز وظیفه ما حمایت از کمیته امداد است افزود: در این دوره شاهدیم که با تلاش کمیته امداد بحث توانمندسازی در راس کار قرار گرفته و مقام معظم رهبری بارها بر توانمندسازی محرومین تاکید کرده اند و این امر در راس فعالیت های کمیته است.

استاندار قزوین تصریح کرد: زکات بحث تکلیف دینی است و هرجا که لازم باشد در این زمینه تسهیلگری می کنیم و خدا را شاکریم که در شرایط سخت نیز مردم دین را رعایت می کنند.

جمالی پور با اشاره به حضور مردم بر اجرای امور دینی در شرایط سخت کرونایی گفت: ما باید به حفظ این ارزش ها اهتمام بورزیم که این ارزش ها یک ظرفیت عظیم است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها