خدمتی دیگردر مناطق محروم ایوان/ویزیت رایگان دوهزار نفر از عشایر و روستاییان

تیم‌های پزشکی به مناطق محروم ایوان عزیمت می کنندتا با ارائه خدمات درمانی رایگان سلامتی را به مردمان این دیارمحروم هدیه دهند.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۸۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از برنامه‌های جهادی بسیج سازندگی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند، این بار نیزبه همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان ایوان  پزشکان جهادگر به مناطق محروم اعزام شدند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

"مالک رستمی" ؛مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایوان، اظهارکرد:در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه عشایری و روستایی شهرستان ایوان عشایر و روستاییان ایوان بصورت رایگان ویزیت شدند.

رستمی  اظهار کرد : این تعداد افراد توسط 2اکیپ پزشکی شامل متخصص ، ماما ،کارشناس بهداشت و دارویی در روستا های  چهار مله وچهل زری و مناطق عشایری مورد ویزیت قرار گرفتند.

وی به میزان داروی توزیع شده در بین  این افراد اشاره کرد و افزود: اعتبار هزینه شده در راین راستا 100میلیون ریال می باشد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایوان با اشاره ارتقای شاخص سلامت و امید به زندگی در مناطق روستایی و عشایری ایوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای این نظام توسعه خدمات بهداشتی در مناطق محروم و دوردست است.

 

 

ارسال نظرات