امام‌ جمعه ایلام بر لزوم ترویج نماز در ادارات ایلام تاکید کرد و گفت: مدیران در برابر ترویج نماز مسئول هستند.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۹۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار" در ششمین اجلاس استانی نماز اظهار کرد: وضعیت نماز در استان، وضعیت نسبتاً خوبی است اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی عنوان کرد: تلاش‌های صورت گرفته در حوزه نماز قابل تقدیر است اما مطلوب نیست و باید پیوند ناگسستنی در بین مساجد، مدارس و خانه ایجاد شود.

کریمی تبار با اشاره به اینکه باید زمینه ترویج فرهنگ نماز را در جامعه فراهم کرد، افزود: اگر یک مجموعه‌ای را نماز خوان را تربیت کنیم هم ارزش معنوی دارد و هم صدقه جاریه برای حیات اخروی ما خواهد بود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمن به این نتیجه رسید که جنگ سخت جواب نمی‌گیرد و امروز از درون خانواده با ابزارهای مختلف و فضای مجازی به دنبال از بین بردن نهاد خانواده و ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی هستند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که پناهگاه جامعه مسجد و نماز است و باید این ارتباط با خدا را از طریق مساجد فراهم کرد.

کریمی تبار عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در برابر کارمندان هم مسئولیت دارند، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در اقامه نماز پیشگام باشند، باید مکان مناسب برای نماز اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: امروز مدیریت و مسئولیت یک‌نعمت الهی است که مدیران باید از این فرصت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز بهره ببرند.

ارسال نظرات