مدیرسازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرز‌های کشور طرفدارن زیادی دارد و کعبه آمال همه آزادگان است.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۸۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه ما در شرایطی گام دوم انقلاب را آغاز کردیم که یک گام بسیار مهم و ارزشمند است گفت: درخت انقلاب تنومد و دارای میوه شده منتهی باید این توان و ظرفیت برای دنیا ایجاد و تبیین شود.

 یوسف علی‌بیگی با اشاره به اینکه مردم و مسوولان باید بتوانند از میوه‌های این انقلاب استفاده کنند افزود: جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرز‌های کشور طرفدارن زیادی دارد و کعبه آمال همه آزادگان است.

این مسئول با بیان اینکه وظیفه ما اصحاب رسانه این است که این جشنواره‌ها به نتیجه برسد تصریح کرد: ما در قالب این رسانه‌ها ۲ کار را انجام دهیم یکی اینکه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و نعمت‌های انقلاب را منعکس و دوم اگر خلا و یا مشکلی است این زخم‌ها را با قدرت و تعهد رسانه‌ای و همت انقلابی برطرف کنیم.

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات سال آتی بیان کرد: ما اصحاب رسانه باید افکار عمومی را به سمت مشارکت حداکثری و انتخاب فرد شایسته‌تر در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کشور سوق دهیم تا بتوانیم به وظیفه رسانه‌ای خود عمل کرده و در این صورت قطعا تندیس جشنواره انقلاب متعلق به ما خواهد بود.
ارسال نظرات