خبرهای داغ:
شاهرود_مسئولین شهرستان شاهرود و بخش بسطام با حضور در منزل جستجوگر نور محمود حاج قاسمی، خبر شهادت این شهید را به خانواده وی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۲۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج، امام جمعه و بخشدار بسطام، فرمانده سپاه ناحیه و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود و مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات ولایت و کربلا و جمعی از مسئولان محلی و همرزمانش شهید با حضور در منزل جستجوگر نور محمود حاج قاسمی، خبر شهادت این شهید را به خانواده اعلام و این ضایعه را تسلیت و تبریک گفتند.
در این برنامه که با مرثیه سرایی علی اکبر نظری همراه بود، امام جمعه بسطام در سخنانی با بیان آیاتی از قرآن در باب مقام شهدا از درگاه خدا صبر برای خانواده شهید خواستار و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.
سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این مراسم با تسلیت و تبریک شهادت این جستجوگر نور بر علاقه و عشق این شهید به شهادت گفت و افزود: این شهید در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بیت در جبهه‌ها حضور و بار‌ها مجروح شد، اما شهادت او در تفحص یاران شهیدش در مناطق عملیاتی جنوب رقم خورده بود و به آرزوی دیرینه خود رسید.
لازم به ذکر است شهید جستجوگر نور محمود حاج قاسمی همراه سردار شهید گل محمدی در تفحص شهدا در مناطق عملیاتی استان ایلام روی مین ضد تانک رفتند و شربت شهادت را نوشیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها