جشنواره رسانه‌ای ابوذر در راستای ترویج گفتمان سازی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و در این راه باید با روحیه استکبارستیزی قدم‌هایی اساسی در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی برداریم.
کد خبر: ۹۳۲۲۷۱۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی از رسالت‌های اصلی رسانه انقلابی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی لطفی صبح امروز در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در راستای ترویج گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود و باید با روحیه استکبار ستیزی قدم‌های اساسی و مثبتی در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی برداریم.

وی افزود: امروزه مبارزه با رسانه‌های معاند و استکبار جهانی که با حربه‌های رسانه‌ای خود پیام‌های درست و نادرست را در هم ریخته و جو حاکم را منافقانه پیش برده و افکار عمومی را تحت شعاع قرار می‌دهند، جزو رسالت‌های اصلی رسانه‌ها و فعالان در این حوزه است و باید ماموریت خود را در این جهت به طور کامل انجام داده و بتوانیم در جبهه نابرابر دشمن را شکست دهیم.

اهمیت عمق‌بخشی رسانه‌ای و تربیت خبرنگارهای انقلابی

مسئول بسیج رسانه‌ استان اردبیل بیان کرد: رسانه‌های انقلابی باید در گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی گام‌های اساسی برداشته و در بحث عمق‌بخشی رسانه‌ای و جریان‌سازی، تربیت خبرنگارهای انقلابی و استفاده از رسانه‌های نوین و... اقدامات اساسی انجام دهند و نفوذ را تشخیص داده و افشاگری توطئه‌های دشمنان را در اولویت‌های اصلی خود قرار دهند.

لطفی با اشاره به سایر اولویت‌های اصلی رسانه‌ انقلابی تشریح کرد: موضوع دیگر صیانت از مکتب امام خمینی(ره) و توجه به منویات مقام معظم رهبری است که رسانه‌های انقلابی باید در این راستا نیز برنامه‌های اساسی داشته و در حفظ و اعتلای آن گام بردارند.

وی گفت: در ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر تعداد یک هزار و ۶۵۶ اثر در ۱۰ محور و ۹ بخش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری این آثار، از نفرات برتر در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای استان اردبیل که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فقط با حضور نفرات برتر برگزار شد، تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال نظرات