خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

معنویت دوران دفاع مقدس مرهون طلاب رزمنده است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روحانیون در جنگ به نوبه خود به وظیفه خود به بهترین نحو احسن عمل کرده و معنویت جبهه ها مرهون فداکاری ها و جانفشانی روحانیون و طلاب شرکت کننده در جنگ بود.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۱۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در یادواره شهدای روحانی استان در مرند افزود: اخلاص شهدای روحانی در تمامی جبهه ها بی نظیر و مثال زدنی بوده و روحانیون بیشترین امار شرکت کننده در جنگ را داشتند.
وی ادامه داد: دفاع ما  در طول جنگ مقدس بوده و ما باید همیه بیدار بصیر باشیم چون دشمن از انقلاب و اسلام دست بردار نیست و همیشه در صدد نقشه و توطئه بوده و بهترین و بزرگترین ابزار برای مقابله با این هدف دشمن ایجاد وحدت، یک صدایی دربین مردم و مسئولین و از همه مهمتر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.
حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل سیاسی روز اشاره و بیان کرد: عزت و افتخار و تجهیزات موجود در کشور به برکت خون شهدا بوده و در بحث برجام، ما همه   فرمایشات رهبر انقلاب  را ملاک و الگو قرار داده تا با ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه شاهد پیروزی تمامی مجاهدین و رزمندگان در سراسر جهان اسلام باشیم.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها