خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع):
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: باتوجه به شرایط فعلی و با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، امسال امر مقدس راهیان نور در بستر فضای مجازی دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۹۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

سرهنگ پاسدار محمد ذاکر مسئول  سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان قم هرساله اردوی معنوی راهیان نور را در قشر تاثیرگذار دانش آموزی برگزار می‌کند و ما از این اردو شاهد برکات و تاثیرات مثبت زیادی هستیم.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور امکان برگزاری راهیان نور سراسری برای دانش آموزان وجود ندارد و ما از این موهبت محروم هستیم لذا امسال راهیان نور به صورت مجازی در حال برگزاری می‌باشد.

ذاکر ادامه داد: ما درابتدا با همکاری معاونت اردویی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) اعزام دو دستگاه اتوبوس زائران دانش آموز سرزمین‌های نور را به همراه یک گروه مستند سازی منتخب در شش منطقه عملیاتی مصوب داشتیم؛ که در این مناطق به همراه راویان دفاع مقدس ظبط برنامه راهیان نور مجازی انجام شد.

همچنین ذاکر در ادامه بیان کرد:مراسم افتتاح این طرح با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)،  آقای شیخ السلام مدیر کل آموزش و پرورش استان ، جناب سرهنگ موحد جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و برخی دیگر از مسئولین برگزار شد.

مسئول  سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه امام علی بن ابیطالب استان قم افزود: ما در زمینه برگزاری راهیان نور کانالی با عنوان راهیان نور مجازی استان قم در بستر شاد داریم که به برنامه‌ها در این کانال پرداخته می‌شود و همچنین بنا شده است جهت غنی سازی برنامه راهیان نور مجازی ، ۸ نمره  درس دفاعی به این امر تخصیص داده شود که بر تاثیرگذاری این برنامه می‌افزاید.

وی در پایان ضمن تشکر از کسانی که سازمان بسیج دانش آموزی استان را در امر مقدس راهیان نور مجازی یاری کردند گفت: از جمله مزایای این اردو شرکت همه جانبه و حضور حداکثری دانش آموزان بدون محدودیت در این فضای مقدس می‌باشد که انشالله بتوانیم این اردوی معنوی را به صورت مستمر در روز‌های آتی شاهد باشیم .

انتهای پیام /
ارسال نظرات