وزیر صمت خبرداد؛

انتقال آب خلیج فارس به یزد به زودی شروع می شود

وزیر صمت گفت: عملیات خط دوم انتقال اب خلیج فارس به فلات مرکزی به زودی به طول ۸۲۰کیلومتر شروع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۰۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علیرضا رزم حسینی  در نشست تنظیم بازار استان یزد اظهار داشت: دشمنان این کشور نمیخواهند ایران کشوری قدرتمند و قوی و مستقل باشد برای همین تمام سعی خود را به کارگرفته اند اظهار داشت: شرط پیروزی و موفقیت در استان یزد و پیشرفت‌های امروز، تعامل، همدلی وهمکاری مسئولین است.

وی با بیان اینکه در گذشته پیش بینی کرده بود آینده فلات مرکزی ایران از جمله یزد به علت کمبود آب با مشکل توسعه مواجه خواهد بود تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات جمهوری اسلامی انتقال آب از عمق خلیج فارس و انتقال ان به طول ۸۲۰ کیلومتر است که مراحل نهایی این اقدام بزرگ در حال انجام است و به وزدی آب خلیج فارس به یزد خواهد رسید.

رزم حسینی اداممه داد: هزینه اجرای این پروژه ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می‌باشد و برای ۱۶ هزار نفر اشتغال ایجاد میکند.

وی تصریح کرد:البته در طول تاریخ یزدی‌ها به تمام جهان اثبات کردند که میتوان با تلاش و پشتکار به پله‌های ترقی رسید وامروز یزد یکی از قطب‌های فولادی کشور است، مردمان سختکوش یزدی خاک را شکافتند و با قناعت پیشگی واستواری به آب رسیده و از این آب تمام نیاز‌های خود را به خوبی برطرف کردند.

وی به مسئولیت اجتماعی واحد‌های صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد:این مسئولیت یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است که اگر به درستی به وقوع بپیوندد در هیچ روستایی بیکار وجود نخواهد داشت.

وزیر صمت در پایان با ببان اینکه کشور باید به رشد اقتصادی برسد گفت: کشوری که توانسته از وارد کننده سیمان، برق، فولاد و خیلی چیز‌های دیگر درسال ۵۷ به صادر کننده ان در حال حاضر تبدیل شود حتما میتواند به رشد اقتصادی هم برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار