فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اقتدار روز افزون نیروهای مسلح خاری در چشم دشمن است و به برکت سلیمانی‌ها، سلیمانی‌های بسیاری برای دفاع از انقلاب متولد شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۶۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری در پنجمین یادواره شهدا به رنگ هنر جزیره قشم اظهار داشت: مجموعه یادواره‌های «به رنگ هنر» اقدامی مبتکرانه، هنرمندانه و فاخر است که شهدا را با واژگان هنر به جامعه معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر اندیشه‌ای در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست، افزود: به رنگ هنر، کاری جهادگونه و موثر در تبیین دستاوردها و نهادینه‌سازی سیره شهدا است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: شهدا با اخلاص و خودسازی توانستند مسیر الی الله را یک شبه طی کنند و به برکت آنان امروزه دشمن از آب‌های نیگون خلیج همیشه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نظاره می‌کند.

سالاری ادامه داد: امروز با تمام قدرت با اتکا به خداوند متعال و امامین انقلاب در برابر استکبار ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد تا درخت پر ثمر انقلاب روز به روز تنومند، مستحکم و پر قدرت‌تر از دیروز در مسیر اهداف خود به پش ‌رود.

وی با بیان اینکه زمانی ایران اسلامی بود در میان گرگ صفتانی که حتی پیروزی انقلاب آن را بر نمی‌تابیدند مظلوم بود، اضافه کرد: جهان استکبار باید امروز شاهد درخشش ایران و سایر کشورهای اسلامی از مجرای صدور این انقلاب باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: اقتدار روز افزون نیروهای مسلح در این یادواره تجلی یافت، خاری در چشم دشمن است و به برکت سلیمانی‌ها، سلیمانی‌های بسیاری برای دفاع از انقلاب متولد شده‌اند.
سالاری خاطرنشان کرد: از خلیج فارس به دشمن می‌گویم فرزندان امامین انقلاب گوش به فرمان ولی امر تا آخرین قطره خون برای رساندن انقلاب به حکومت عدالت‌گستر مهدوی در صحنه ایستاده‌اند.

پنجمین یادواره شهدا «به رنگ هنر» جزیره قشم شامگاه شنبه با حضور 60 مسوول استانی، مسوولان ارشد شهرستانی و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت قشم برگزار شد.

«دشمن‌شناسی» موضوع امسال این یادواره بود که به رسم هر ساله تماما در قالب اجرای نمایش زنده به همت 160 نفر از عوامل و هنرمندان انقلابی جزیره قشم اجرا شد.

محمد حکمیان، حیدر پاروکش، رضا گلستانی، علیرضا سرودی، رضا جعفری، ابوذر رحیمی و ابوطالب احدی نمایش‌های این یادواره با عناوین تصرف کشتی انگلیسی، اهتزاز پرچم جمهوی اسلامی ایران، عمار، ضحاک، دکتر مصدق، شهید رضایی و حضرت عباس(ع) را کارگردانی کردند.
ابوذر رحیمی، رضا جعفری، رضا گلستانی و محمد حکمیان نیز مسوولیت نویسندگی آثار نمایشی یادواره را بر عهده داشتند که در کنار این آثار، گروه سرود جنت البقیع شهرستان قشم نیز با سرودی تحت عنوان «جوش ایمان» به روی صحنه رفت.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این یادواره که نمایشگاه و یادمانی از شهدا را نیز در کنار خود داشت به ایراد سخن پرداختند.

ارسال نظرات