خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان از اعزام سه تیم واکنش سریع و ارسال چهار محموله اقلام امدادی از خوزستان به مقصد مناطق متاثر از زلزله در منطقه سی سخت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۸۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام سه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر این استان به مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به شرایط سخت مردم متاثر از زلزله پنجشنبه شب در منطقه سی سخت و به منظور تسریع در عملیات امداد رسانی این تیم‌ها به منطقه اعزام شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان،افزود: در بخش پشتیبانی از عملیات امدادرسانی نیز علاوه بر محموله امدادی که در ساعات اولیه وقوع این زلزله از سوی جمعیت هلال احمر استان خوزستان به منطقه متاثر از این رویداد ارسال شده بود، تاکنون سه محموله دیگر امدادی شامل اقلامی نظیر چادرهای اسکان، مواد غذایی و نایلون پوششی به استان کهگیلویه و بویر احمد ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، چهارشنبه شب هفته گذشته زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد رخ داد که ده‌ها مصدوم بر جای گذاشت و به صدها واحد مسکونی را خسارت وارد نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها