به همت حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری (س) میبد، نشست سیاسی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۰۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در این نشست آقای محمد جواد فاضلی، کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن یک جنگ روانی است فرمود:: یکی از موضوعاتی که دشمن به جد به آن می‌پردازد مقایسه دستاورد‌های انقلاب اسلامی با زمان پهلوی است و این مقایسه را با دروغ به گونه‌ای جلوه می‌دهند که به مخاطب القا شود که خدمات امثال رضا خان و محمدرضا شاه بیشتر از خدمات انقلاب اسلامی بوده است.
ایشان با برشمردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی در علوم مختلف بویژه درعلوم نانو، نظامی، هسته ای، پزشکی و هوا فضا ... فرمودند: ما در بسیاری از علوم استراتژیک دنیا جزو ۱۲ کشور برتر دنیا هستیم.
ایشان در ادامه با معرفی شخصیت رضا خان و معرفی کتاب‌هایی در زمینه شناخت بیشتر فساد‌های دوران پهلوی فرمودند: انگلیسی‌ها با نفوذی که در ایران داشتند رضاخان را که در ابتدا نگهبان اسطبل اسب هلندی‌ها بود و بعد از آن نگهبان سفارت بلژیک و آلمان شده بود را به مقام پادشاهی ایران رساندند و همچین شخصیتی را صاحب آن همه امکانات و ثروت و عهده دار مسؤولیت چند ده میلونی ایرانی کردند.
محمد جواد فاضلی شخصیت رضا خان را ترسو و بیسواد و ظالم توصیف کردند و گفتند: رضاخان از خود هیچ اختیاری نداشت و نوکر آمریکایی‌ها بود و اگر کار مهمی برای کشور انجام می‌داد در راستای اهداف و منافع آمریکا و انگلیس بود.
ارسال نظرات