با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، آئین معارفه مسئول جدید بسیج ادارات استان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۰۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین معارفه مسئول جدید بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: در ادارات استان باید نماز اول وقت در اولویت باشد زیرا نماز باعث رشد و پیشرفت انسان ها می شود.

وی افزود: دشمنان در طول 42 سال گذشته به دنبال ضربه زدن به کشور ما بوده اند ولی امروز انقلاب اسلامی با قتدار وارد 43 سال آن شده است و دلیل آن همراهی مردم  و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بوده است.

او ادامه داد: نعمت ولایت نعمت بزرگی است که همه باید قدردان و شاکر آن باشیم  و همه باید ملاک ها و معیار های رهبری را در انتخابات ریاست جمهوری آینده مد نظر داشته باشیم .

سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در این مراسم گفت: رهبری فرموده اند که لازمه حرکت پرشتاب انقلاب در چله دوم ، کار و تلاش، ابتکار عمل، همدلی و اتحاد بین مسئولان در عرصه خدمت رسانی است که اهداف کلان بسیج ادارات نیز بر همین مبنا است.

او ادامه داد: شناسایی نقاط بحرانی نظام اداری و پیگیری برای کاهش آنها و کمک به توسعه پدافند غیر عامل در دستگاه های اجرایی از جمله وظایف بسیج ادارات است.

داریوش جلالی مسئول اقشار بسیج سپاه استان سمنان در این مراسم گفت: اصلی ترین برنامه بسیج ادارات تشکیل میز های خدمت است که در این راستا کارهای خوبی انجام شده است .

اسلامی راد مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری سمنان در این مراسم گفت: بسیج ادارات می توانند در ادارات بسیار نقش آفرین باشند و به عنوان دیده بان انقلاب در ادارات باید عمل کنند.

وی افزود: سخنان رهبری به عنوان چراغ راه ما هستند و باید به صحبت ها و منویات ایشان توجه ویژه شود و اهداف انقلاب در دستگاه های اجرایی هدف گذاری و برای دستیابی به آنها تلاش شود.

در این مراسم از زحمات آقای مرتضی دهرویه قدردانی شد و آقای سرهنگ امامی به عنوان مسئول جدید بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان معرفی شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها