خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک درگذشت مادر شهیدان حمید و علی محمدی درخشی و همسر جانباز دفاع مقدس مرحوم الهوردی محمدی درخشی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۳۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام تسلیت روز یکشنبه حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و محمدرضا پورمحمدی آمده است: خبر درگذشت حاجیه عدیله خانم خردادی، مادر ارجمند و فداکار شهیدان والامقام «حمید و علی محمدی درخشی» و همسر جانباز دفاع مقدس «مرحوم الهوردی محمدی درخشی» موجب تأثر و تألم شد.

در این پیام اضافه شده است: تلاش مؤمنانه آن بانوی عفیف و پاکدامن که با اقتدا به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندانی برومند، مجاهد و انقلابی تربیت کرد در سپهر مقاومت و ظلم‌ستیزی ملت عظیم‌الشأن ایران می‌درخشد و الگویی ماندگار و ارزشمند را برای زنان این سرزمین به ودیعت نهاده است.

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترک خود درگذشت جانسوز این مادر گرانقدر را به خانواده آن مرحومه و آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس خطه آذربایجان به ویژه اهالی شهرستان مراغه تسلیت گفته و برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره(س) و برای بازماندگان و داغ‌دیدگان، صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسألت کرده اند.

به گزارش ایرنا، پیکر مادر شهیدان محمدی درخشی صبح امروز در گلشن زهرا (س) مراغه به خاک سپرده شد.

شهید سردار حمید محمدی درخشی معاون طرح عمیلات لشگر عاشورا در هشت سال دفاع مقدس بود که در ششم اسفند ماه ۱۳۶۲ در شرق رودخانه دجله و شهید علی محمدی درخشی نیز در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات