خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای امسال، تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ مورد تسهیلات به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای گره‌گشایی و حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

پرداخت ۳۸۵۰ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان همدانیبه گزارش خبرگزاری بسیج، پیمان ترکمانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، به‌عنوان یکی از بازوان توانمند کمیته امداد امام (ره)، توانسته وام‌های قرض‌الحسنه مختلفی را با رعایت اصول بانکداری اسلامی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت نماید.

وی با اشاره به برخی از خدمات این صندوق ادامه داد: اصلی‌ترین خدمت این صندوق، پرداخت وام‌های متنوع قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، ودیعه مسکن، اشتغال و خرید مسکن با رویکرد توانمندسازی مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: از ابتدای امسال، تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ مورد تسهیلات به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای گره‌گشایی و حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اجر معنوی پرداخت قرض‌الحسنه و برکات آن در زندگی افراد افزود: خیرین بسیاری در استان با سپرده‌گذاری در این صندوق، توانسته‌اند در پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان مشارکت نموده و از اجر معنوی این اقدام خداپسندانه بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه صندوق امداد ولایت همچنان آمادگی دریافت سپرده‌های خیرین عزیز را در سراسر استان دارد.

ترکمانه با یادآوری اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است، تأکید کرد: در این صندوق، خدمات اینترنت بانک و همراه بانک نیز همانند سایر بانک‌ها به مشتریان ارائه می‌گردد و دستگاه‌های کارت‌خوان نیز به مشتریان ویژه تقدیم می‌شود؛ ضمن اینکه در پرداخت وام‌های کارگشایی به نیازمندان، کارمزد و جریمه دیرکرد دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات