زنجان-حجت الاسلام حسن بیگدلی در پیامی، ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقی (ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۵۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛متن پیام به شرح زیر است:

 

دهم رجب مصادف با سالروز میلاد فرخنده نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام محمد تقی جواد الائمه (ع) مظهر جود و بخشش است. این امام بزرگوار اسوه شکیبایی، تندیس تقوا و پارسایی، مشعل حق و حقیقت، جلوه جمال الهی و جلال کبریایی، الهام بخش اخلاص و معرفت و اندیشه های روشنگرانه ایشان تعالی بخش آموزه های الهی بود.

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) به مناسبت ولادت حضرت امام محمد تقی (ع)

 

امام جواد الائمه (ع) با بهره‌مندی از علوم و معارف ناب توحیدی، گنجینه ای عظیم از علم و حکمت بودند که مسلمانان را به سلاح علم و ایمان مجهز کردند و در دورانی که شاهد گسترش فرقه های مختلف اسلامی و غیراسلامی بودیم، این امام بزرگوار با علم و احاطه ای که بر مسائل فقهی، عقیدتی و تفسیری داشتند وارد بحث های علمی و اعتقادی و مناظره با مخالفان از ادیان مختلف شدند و نقش موثری در تبیین، تبلیغ و حفظ دین مبین اسلام و پاسداری از امامت و پاسخگویی به شبهات ایفا نمودند.

 

اینجانب فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت امام جواد الائمه (ع) پیشوای کرامت و بخشندگی را محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمامی مسلمان و شیعیان جهان به خصوص مردم ولایت مدار استان زنجان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

اميد است که در سايه الطاف الهي و با تأسی به آن امام همام، خود را به زيور علم و ايمان بیاراییم و كسب معرفت و دانش را سر لوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم.

 

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات