پیام فرمانده سپاه استان سمنان در پی شهادت جست و جو گر نور، محمود حاجی قاسمی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی شهادت «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص شهدا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۵۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
پیام فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پی شهادت حاجی قاسمیبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی شهادت «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص شهدا را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ
شهادت خادم الشهدا و جانباز مدافع حرم، محمود حاجی قاسمی موجب تاثر و تالم گردید.
جامه فاخر شهادت، برازنده قامت پاک سیرتان فداکار و دلاورانی است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاسته اند تا عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.
خوشا به سعادت این شهید والامقام که در شب لیله‌الرغائب به درجه رفیع شهادت نائل آمده و به دیدار حق و همرزمان شهیدش شتافت.
قطع به یقین، زحمات، تلاش و ایثارگری‌های محمود حاجی قاسمی به هیچ عنوان از اذهان پاک نشده و مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایتمدار استان سمنان و شهرستان شاهرود و منطقه بسطام قدردان فداکاری‌های این شهید عزیز خواهند بود.
اینجانب شهادت محمود حاجی قاسمی را محضر حضرت ولیعصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و خانواده محترم آن شهید عزیز، مردم ولایت مدار و شهید پرور استان سمنان خاص شهرستان شاهرود و شهر بسطام و خانواده‌های معظم شهدا و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر جزیل و اجر جمیل را برای خانواده وی مسئلت می‌نمایم. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار