مسئول بسیج مهندسین صنعت سمنان در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد

پایش و عارضه یابی ۱۲۰ واحد صنعتی و تولیدی توسط مهندسین بسیجی در سمنان

نشست محسن فولادی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان سمنان با حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به منظور بررسی روند پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تولیدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۹۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، نشست محسن فولادی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان سمنان با حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به منظور بررسی روند پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تولیدی برگزار شد.

فولادی در این نشست اظهارداشت : ۱۲۰واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان پایش و عارضه‌یابی و اطلاعات مرتبط با آن‌ها به منظور رفع مشکلات جمع‌آوری شده است.

مسئول بسیج مهندسین صنعت ومعدن استان سمنان به مشکلات واحدهایی که توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان قابل پیگیری وحل می باشد اشاره نمودند. 

آل‌بویه در این نشست گفت: براساس شرایط موجود در کشور، تولید برخی از کالاهای وارداتی در داخل توجیه دار شده و فعالان اقتصادی به سمت تولید این کالاها روی آوردند.

وی بیان کرد: تهدیدات ناشی از تحریم ‌ها و فشارهای اقتصادی علیه کشور ، با اتکا به توان داخلی تبدیل به فرصتی برای توسعه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تاکید کرد: ورود نهاد تخصصی همچون بسیج مهندسین صنعت در پایش و عارضه‌یابی واحدهای راکد و نیمه فعال منجر به ارتقا توان و افزایش قابلیت این واحدهای صنعتی می‌شود.

شایان ذکر است، عارضه‌‌یابی واحدهای تولیدی و صنعتی توسط بسیج مهندسین صنعت و معدن با همکاری سازمان صمت وشرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات