زنجان-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: پروژه پیامبر اعظم 2 زنجان دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۰۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

علی ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی سازمان اوقاف در بخش اقتصادی ارتقای بهره‌وری موقوفات و رقبات و افزایش عواید به منظور اجرای بهینه نیات واقفان خیراندیش است، تصریح کرد: هدایت، نظارت، راهبری و حل مسائل و مشکلات اوقاف از جمله اولویت‌هایی است که در استان دنبال می‌شود.

پروژه پیامبر اعظم 2 در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده با توجه به حجم بالای موقوفات در آن طرح‌های متعددی در حال اجراست، اضافه کرد: یکی از این پروژه‌ها، پیامبر اعظم 2 است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه پروژه پیامبر اعظم 2 در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع در حال ساخت است، اضافه کرد: ساخت پروژه در 4 طبقه در حال انجام بوده و طبق آخرین گزارشات در مرحله نازک‌کاری ساخت است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای پروژه پیامبر اعظم 2 کار ساخت آن به سرعت انجام شد، اضافه کرد: در صورت استمرار این روند ساخت، پروژه مذکور ظرف 2 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

ذوالقدر افزود: همچنین این پروژه یک طرح الحاقی به نام ترمینال جنوب نیز دارد که در سه بخش مجزا هریک به مساحت ۱۴۰ مترمربع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کاربری این مجتمع در آینده به عنوان ساختمان پزشکان و کلینیک های درمانی از جمله داندانپزشکی خواهد بود، اضافه کرد: این طرح در محل موقوفه قیدار نبی(شهر قیدار) در حال ساخت بوده و که نیت این موقوفه خیرات و مبرات و هزینه های جاری حرم مطهر حضرت قیدار نبی(ع) است.

ارسال نظرات