زنجان-دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: 15 هزار بسته معیشتی در حال آماده‌سازی بوده و تا قبل از پایان سال در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۲۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت: همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی در اسفندماه 120 سری جهیزیه نیز آماده شده که تا قبل از پایان سال به دست نیازمندان خواهد رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: جهیزیه ها با مشارکت خیرین و برخی از مردم و همچنین تسهیلاتی که موسسه قرارگاه ارائه می‌دهد، آماده شده و از امروز تا پایان سال توزیع خواهد شد.

 

هادی‌نژاد افزود: 65 سری به شهرستان ماهنشان، 25 سری به شهرستان قیدار، 5 سری به سلطانیه و 5سری به ایجرود و بقیه نیز به شهر زنجان اختصاص دارد.

 

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با بیان اینکه تا پایان سال به دست نیازمندان خواهد رسید،گفت: 15 هزار بسته معیشتی در حال آماده‌سازی بوده و تا قبل از پایان سال در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

 

وی اظهار داشت: این بسته‌ها توسط اعضای گروه جهادی توزیع خواهد شد.

 

هادی‌نژاد در خصوص توزیع ماسک و اقلام بهداشتی نیز خاطرنشان کرد: ماسک و اقلام بهداشتی از طریق سایت «هست اینجا» قابل خریداری است ضمن اینکه علاوه بر آن نیز ماسک و اقلام بهداشتی طی چند مرحله به صورت رایگان در مناطق محروم استان توزیع شده که این امر در اسفندماه نیز انجام خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات