مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه امام حسن مجتبی(ع):
همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام جواد(ع)و در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان البرز با کمک خیرین به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۳۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار ترکاشوند در حاشیه آئین آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان البرز به خبرنگاران گفت: چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم به مناسبت ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر با آزادی ۳۰ مددجوی زندان های استان اجرا شد.

30 زندانی جرایم غیر عمد در البرز به آغوش خانواده بازگشتند

وی با بیان اینکه ستاد دیه استان پرچمدار آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد می باشد، افزود: این زندانیان که بیشتر به دلیل بدهکاری مالی که داشتند، در زندان به سر می‌بردند با کمک خیرین به خصوص خیرین اصناف آزاد شدند.

پاسدار ترکاشوند افزود: آزادسازی زندانیان توسط خیرین اصناف اهمیت زیادی در این ایام دارد زیرا در حالی که در شرایط کرونا صنوف و اتحادیه‌ها به طور مرتب با تعطیلی روبرو بوده و دچار بیشترین آسیب از تهدید، تحریم و بیشترین آسیب از بیماری منحوس کرونا شدند ولی امروز بیشترین حمایت، هدایت، کنترل و پشتیبانی‌کننده مردم اصناف و بازاریان بودند.

وی با اشاره به اینکه بسیج اصناف درپی ترویج این فرهنگ حسنه در بین صنوف است، اظهار داشت: اصنافیان، بازاریان، تجار و بازرگانان همواره صف‌شکن کمک به نیازمندان و کمک به انقلاب بودند و امروز نیز خوش درخشیدند، همچنین با همکاری ستاد دیه استان قرار است تا پایان سال ۲۴ زندانی دیگر آزاد شوند.

گفتنی است، در این مراسم از خیرین اصناف تجلیل و مددجویان آزاد شده با دریافت یک بسته اهدایی از سوی خیرین به خانه های خود بازگشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها