مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی:

کرامت انسانی مهم ترین حق زن از دیدگاه اسلام است

تبریز- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا با اشاره به جقوق زن در اسلام، اظهارداشت: کرامت انسانی مهم ترین حق زن از دیدگاه اسلام است.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۵۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، منصوره کیانی در نشست رابطان خواهر اقشار مختلف بسیج افزود: بر اساس همین حق زن دیگر حقوق و وظایف زن باید در کانون خانواده و جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب در خصوص «الگوی سوم، زن نه شرقی نه غربی» به کنگره ملی هفت هزار شهیده زن کشور، اضافه کرد: در این پیام معظم له به ارائه نقش جدیدی از زن و تعریفی از وظیفه وی در جامعه پرداختند.

کیانی ادامه داد: ایشان به صراحت اعلام می کند که زن مسلمان امروز نقش آفرینی جدیدی از خود ارائه کرده است که نه مانند زن شرقی در حاشیه بوده و نه مانند زن غربی به عنوان ابزار مطرح شده است بلکه نقش حیاتی خود را در خانه و جامعه هم راستا و مجاهدانه نشان می دهد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا تاکید کرد: دیدگاه اسلام به زن دیدگاه یک انسان کامل است که هم باید به کانون خانواده به عنوان محور توجه کند هم در تعاملات اجتماعی ایفاگر باشد و چه الگویی برای این بهتر از حضرت زهرا(س) که نقش ایشان را می توان در خانه و جامعه و در ابعاد فردی، اجتماعی و حتی سیاسی دریافت.

کرامت انسانی مهم ترین حق زن از دیدگاه اسلام است

در این نشست هریک از بانوان رابط به ارائه نکته نظرات و مباحث مطرح در خصوص نقش زنان در جامعه و تعاملات گوناگون آن ها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها