خبرهای داغ:
شاهرود_رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: کمک خیرین برای اشتغال دانش آموختگان نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۱۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کمک خیرین برای اشتغال دانش آموختگان نیاز امروز جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج، بنیاد خیّرین دانشگاه صنعتی شاهرود، مؤسسه‌ای است علمی فرهنگی، غیر سیاسی، غیر انتفاعی و عام المنفعه که از حیث تشکیلاتی مستقل از تشکیلات رسمی دانشگاه است و توسط هیأت مؤسس تأسیس و با جلب مشارکت و کمک‌های مردمی به منظور مساعدت و همیاری دانشگاه فعالیّت می‌نماید.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این خصوص ضمن تاکید بر اهمیت بنیاد خیرین در دانشگاه به برخی از اقدامت این بنیاد پرداخت و گفت: اهدای زمینی ششدانگ به دانشگاه توسط دکتر مهدی موسی زاده خیر و نائب رئیس بنیاد خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود، زیرسازی جاده معدن آموزشی دانشگاه با همکاری حاج علیرضا ابراهیمیان و کمک به ساخت خوابگاه شقایق توسط اهدا بخشی از حقوق اساتید از جمله اقدامات و کمک‌های خیرین دانشگاه می‌باشد.
محمدمهدی فاتح فرهنگ سازی در جذب کمک‌های مردمی و اشاعه این فرهنگ در سطح جامعه، تحقیق اهداف خیر خواهانه بنیاد از طریق جلب کمک‌های نقدی و غیر نقدی، فراهم آوردن زمینه اشتغال دانشجویان دانشگاه با توجه به مهارت‌های آن‌ها و ساخت خوابگاه و ایجاد مراکز رفاهی، آموزشی و فرهنگی را از جمله اهداف این بنیاد برشمرد.
وی با تاکید بر اهمیت اشتغال زایی در کشور، ابراز نمود: توصیه می‌کنم خیرین برای اشتغال دانش آموختگان کمک نمایند.
فاتح به صرف بودجه خیرین برای طرح‌های پژوهشی تاکید و خاطر نشان کرد: قطعا نتیجه این پژوهش‌ها در آموزش بکار گرفته خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها