سرهنگ براتعلی گفت:دفاع مقدس نمونه بارزی از حضور مردم برای حفظ و صیانت از جامعه اسلامی بود لذا امروزه استفاده از ظرفیت مردمی برای اقدامات اجتماعی به ویژه کاهش آسیب ها یک ضرورت مهم به شمار می رود.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۳۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی معاون اجتماعی سپاه روح الله در تشریح آخرین اقدامات سپاه روح الله در حوزه های اجتماعی گفت:در سال های اخیر معاونت اجتماعی سپاه برنامه ریزی های مدونی برای پیشبرد اقدامات در این حوزه به ویژه کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی انجام داده است.

وی افزود:داشتن جامعه ای پویا و سالم و با نشاط نیازمند برنامه ریزی و مشارکت همه متولیان و دست اندرکاران بوده و در سال های اخیر تلاش گردیده است با مشارکت سازمان ها و نهاد های مختلف اقدامات اثر بخشی در سطح استان صورت گیرد.

سرهنگ براتعلی با بیان اینکه آسیب های اولویت دار و ضروری باید با نگاه ویژه تری پرداخته شود بیان داشت:در نشست هم اندیشی با معاونت اجتماعی دادگستری استان موضوع مسئله محوری و تمرکز در مناطق حاشیه و محروم با استفاده از ظرفیت های مردمی مورد بررسی قرار گرفت .

معاون اجتماعی سپاه روح الله گفت: راه اندازی مراکز مشاوره ای دین پایه با اولویت مناطق کم برخوردار از جمله اقدامات این معاونت در سطح استان بوده که طی تفاهم انجام شده با  آستان قدس رضوی به صورت متمرکز در سطح استان انجام می شود.

وی راه اندازی قرارگاه محله اسلامی را از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی سپاه روح الله برشمرد و اظهار کرد: این قرارگاه میدان بروز تعاون و همکاری و مشارکت مردم برای حل مشکلات و رفع نیاز مندی خواهد بود و بی شک توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری براستفاده از ظرفیت های مردمی راه گشا ترین اقدام محسوب می شود.

سرهنگ براتعلی تاکید کرد: دستور العمل قرارگاه محلات اسلامی به نواحی بسیج  در سطح استان ابلاغ شده است که در این طرح 20 درصد از محله های دارای مسجد و پایگاه فعال بسیج با محوریت مسجد، ادارات و مردم رسما شروع به کار خواهند کرد.

معاون اجتماعی سپاه روح الله خاطرنشان کرد:دفاع مقدس نمونه بارزی از حضور مردم برای حفظ و صیانت از جامعه اسلامی بود لذا امروزه استفاده از ظرفیت مردمی برای اقدامات اجتماعی به ویژه کاهش آسیب ها یک ضرورت مهم به شمار می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات