خبرهای داغ:
سرهنگ بغدادی گفت: به همت سپاه، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی و با همکاری اداره کل آموزش پرورش استان از مقام شامخ معلمان و مجاهدت های خاموش آنان در ایام کرونا تجلیل می شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۴۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

سرهنگ بغدادی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری
بسیج قزوین از تجلیل از مقام شامخ معلمان استان در قالب پویش لبخند رضایت خبر داد.

وی با اشاره به محوریت فعالیت های بسیج مبنی بر تبدیل تهدیدات به فرصت ها گفت: بسیج فرهنگیان در شرایط مختلف تلاش می کند همانند سایر اقشار بسیج، وبا همکاری اداره کل  آموزش و پروش تهدید کرونا را به فرصت تبدیل نماید.

سرهنگ بغدادی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرهنگیان و تاکید ایشان بر منطق انسان سازی منطبق بر تفکر اسلامی در آموزش و پرورش اظهار کرد: سازمان بسیج فرهنگیان به دنبال ایجاد جمع بین دو منطق بسیج و منطق مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و در همین رابطه برنامه های مختلفی را تبیین و تدوین کرده است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین با اشاره به شیوع کرونا و افزایش رسالت و تلاش فرهنگیان عنوان کرد: با شیوع ویروس مهلک کرونا، فرهنگیان استان قزوین هم گام با سایر فرهنگیان کشور، با فعالیت در شبکه های مجازی خدمات گسترده ای را به دانش آموزان ارائه کردند که گاها این فعالیت ها به صورت شبانه روزی برای ارائه آموزش به دانش آموزان بوده است که این عمل، جهادی است.

وی افزود: سپاه استان و سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش پرورش در راستای طرح "پویش لبخندرضایت" با محوریت تکریم و تجلیل از معلمان و مجاهدت های خاموش آنها در آموزش و پرورش که در دوران کرونا حماسه آفریدند، از جایگاه این مجاهدان در تمام مناطق و نواحی استان قزوین تقدیر می کند.

وی گفت: این مراسم از چهارم اسفندماه سال‌جاری آغاز شده و تا چهاردهم اسفندماه ادامه دارد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها