خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد
همدان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف ۳ هزار و ۸۰۰ عدد انواع البسه، مواد خوراکی، لوازم آرایشی وبهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۵۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
کشف البسه قاچاق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجتبی محمدی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ عدد انواع البسه، مواد خوراکی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  همدان بیان داشت: طبق نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: دراین خصوص پرونده قضایی تشکیل و در تعزیرات حکومتی شهرستان بهار در حال رسیدگی است.

*دستگیری باند سارقان خودرو‌های مدل پایین در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد خودرو‌های پراید مدل پایین در سطح  شهر همدان به گونه‌ای که سارقان قطعات اصلی خودرو‌ها از قبیل: باطری، ضبط و باند، کپسول‌های گاز، آچار آلات و زاپاس را سرقت و خودرو را به صورت بلاصاحب در سطح شهر رها می‌کردند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: با روش‌های خاص پلیسی و در چند عملیات پیچیده اطلاعاتی، تصویر سارقان سابقه‌دار که اخیرا از زندان همدان آزاد شده بودند به دست آمد و تحقیقات برای دستگیری نامبردگان انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: سارقان که دو نفر بودند حین ورود به مخفیگاهشان در حاشیه شهر همدان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند و در بازجویی‌های اولیه و با ارائه دلایل، مدارک و مستندات به سرقت ۱۴ دستگاه خودروی سواری پراید از سطح شهر اعتراف کردند.

وی گفت: دو خریدار اموال سرقتی نیز با راهنمایی سارقان دستگیر و پرونده به دادسرا ارسال و متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات