توزیع تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا

این مقام مسئول بیان کرد: در این مرحله اداره کل صمت شمال استان نیز به کمک آمده اند و تا پایان سال در دو ماه رجب و شعبان تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی را بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۳۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی عصر امروز در چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه گفت: کار بزرگ کمک های مؤمنانه که به فرمان مقام معظم رهبری از نیمه شعبان آغاز شد و تا زمانی که این نیاز برای مردم احساس شود که باید کنارشان باشیم، این کار ادامه پیدا خواهد کرد و ما به طور ویژه تا زمان درگیری با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این مرحله که در ایام رجب و شعبان برگزار می شود، چهارمین مرحله کمک های مؤمنانه ما است و در این مرحله حرکت کمک مؤمنانه ما به صورت قرارگاهی انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به شناسایی ۶۲ هزار خانواده توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام بیان کرد: در این مرحله اداره کل صمت شمال استان نیز به کمک آمده اند و تا پایان سال در دو ماه رجب و شعبان تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی را بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: امروز به مناسبت روز مهندس ۵ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بین خانواده های شناسایی شده توزیع می شود و توزیع ۱۵ هزار بسته دیگر تا پایان سال انجام خواهد شد.

سردار معروفی عنوان کرد: کمک ویژه ای از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تدارک دیده شده است که این کمک ها را پیگیری خواهیم کرد و همچنین آزادی محکومین جرائم مالی غیر عمد و توزیع جهزیه را تا پایان سال خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ویروس کرونا بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ویروس منحوسی است که تمام بشریت را درگیر کرده است؛ اما ما به عنوان مسلمان، مؤمن و شیعه که اسلامی انقلابی و عاشورایی داریم؛ این ویروس قلب های ما را به هم نزدیک کرد و در این شرایط باور کردیم که باید بیشتر پشتیبان هم باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در این شرایط جمله شهید سلیمانی که فرمود ما ملت امام حسینیم بیشتر جلوه کرد؛ ملت، مسئولان، خیرین ثابت کردند که ما نمی توانیم در شرایط پیش آمده راحت باشیم؛ این ویروس فاصله عاطفی، ارادت و قلوب ما را به یکدیگر نزدیک تر کرد.

وی اظهار کرد: به عنوان یک مسلمان سبد انفاق در زندگی خود ایجاد کنیم؛ چرا که بر این موضوع بسیار تأکید شده است؛ همچنین از مسئولان درخواست داریم که در حرکت قرارگاهی مشارکت کنند، تا کمک ها مؤمنانه به دست نیازمندان برسد و خیرین بیشتر مراقبت کنند چرا که آنان بیشتر در معرض امتحان الهی هستند.

سردار معروفی با اشاره به ورود ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی گفت: از مردم خواهشمندیم حال که در روزهای پایانی سال قرار گرفته ایم، تردد و حضور در بازار را مدیریت کنند چرا که این ویروس خطرناک است و ایام عید را برای خودمان عذاب درست نکنیم و کادر درمان را فرسوده نکنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: به این مهم توجه کنیم که مسئولان امر در حوزه ویروس کرونا چه می گویند؛ چرا که این امر جدی است.

ارسال نظرات