خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

ساخت دو هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان آذربایجان شرقی احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۸۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سلطانی  افزود: ساخت دوهزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به دنبال امضای تفاهم نامه با کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی و در راستای سیاست‌های دولت با هدف کمک به رفع مشکل دسترسی به مسکن در بین خانواده‌های فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه واحد‌های مسکونی مناسب ارزان قیمت و مقرون به صرفه به صورت ملی و استیجاری در شهر‌های هدف آذربایجان شرقی در قالب طرح اقدام ملی مسکن بر اساس نیازمندی‌های هر دو اداره کل، زمین و منابع مالی موجود، احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدت اجرای این تفاهم نامه سه سال بوده و قابل تمدید است، گفت: براساس این تفاهم نامه فهرست متقاضیان واجد شرایط مطابق آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به همراه توزیع شهرستانی، شهری و روستایی از سوی کمیته امداد استان به این اداره کل ارسال می‌شود.

سلطانی افزود: تسهیل در تعیین و تغییر کاربری‌های مورد نیاز اراضی در اختیار کمیته امداد که برای اجرای این تفاهم نامه تخصیص یافته است بر اساس ضوابط و مقررات اداره کل راه و شهرسازی از سوی این اداره کل انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: تعهدات کمیته امداد امام(ره) در این تفاهم نامه در ۹ بند و تعهدات این اداره کل در ۸ بند آن اشاره شده است و طرفین مکلف به عمل به این تعهدات هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها