مسئول حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) درگفت و گو با بسیج :

هفته استانی دفاع مقدس هرمزگان با برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی در حال اجراست

مسئول حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان از برگزاری ۱۲۰ برنامه به مناسبت هفته استانی گرامیداشت دفاع مقدس در هرمزگان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۰۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

سرگرد پاسدار علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بندرعباس اظهار داشت: علاوه بر هفته دفاع مقدس که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود، در همه استان‌ها متناسب با حضور رزمندگان و شهدای عزیز هر استان یک هفته را به عنوان هفته استانی دفاع مقدس انتخاب شده است.

وی افزود: در این هفته طبق پیش‌بینی‌ها به صورت استانی یک هفته را به بررسی و گرامیداشت تلاش‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان از دوم تا هشتم اسفندماه را به عنوان هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: پس از تعیین این هفته، ستادها تشکیل شد و کمیته‌هایی که سال گذشته برای کنگره شهدا داشتیم مجدد فعال شدند.

محمودی گفت: ابلاغیه این هفته به تمام رده‌ها ابلاغ شده و در نهایت 120 برنامه برای این هفته پیش‌بینی شده که که اکثر برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود که در این هفته به کمک تمام رده‌های سپاه و بسیج و مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نهضت مجازی روشنگری، دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نمایش فیلم مقاومت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انتشار کلیپ، عکس نوشته در فضای مجازی اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت، برگزاری نشست مجازی تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی، عطر افشانی قبور شهدا، اعزام تیم‌های تخصصی بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، تجلیل از خانواده شهدا به خصوص پدران شهدا، برگزاری یادواره‌های محلی شهدا، برگزاری یادواره به رنگ هنر در قشم و توزیع بسته‌های معیشتی در استان مهمترین برنامه‌های این هفته در استان هرمزگان است.

ارسال نظرات