معاون وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از همراهی و اقدامات مهم و موثر سپاه و بسیج در عرصه مقابله با کرونا قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۷۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج، دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در هشتمین آیین اعطای جایزه ملی شهید دکتر محمدعلی رهنمون اظهار کرد: شهدای والامقام با اعطای جان خود راهی گشودند که ما امروز بتوانیم با وجود تمامی دشمنی ها با اقتدار پیش رویم و این مسیر مجاهدت و راه نورانی همچنان ادامه دارد.

 دکتر حریرچی با قدردانی از زحمات و خدمات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا گفت: همراهی فرماندهان و آحاد پرسنل سپاه و بسیج در شرایطی که ما نیاز به کمک داشتیم به همراه سایر نیروهای مسلح و اقدامات مطلوب و بی بدیلی که در طرح شهید سلیمانی رقم خورد شایسته قدردانی است.

 وی افزود : در شرایطی که مراکز معتبر دنیا آمار فوتی های ما در اوایل زمستان را بیش از هزارنفر پیش بینی کرده بودند با اجرای طرح شهید سلیمانی و کنترل هوشمند بحمدا... توانستیم شرایط را مدیریت کنیم.

 دکتر حریرچی یکی از بهترین عرصه های خدمت در شرایط غیرجنگ را حوزه سلامت دانست و گفت: ادامه خدمت به مردم بویژه محرومان در حوزه سلامت و در شرایطی که در برخی نقاط کشور مشکلاتی در این زمینه وجود دارد می تواند دستاوردها و نتایج مهمی را برای انقلاب و کشور داشته باشد.

 وی با تاکید بر اینکه خدمت به فقرا و محرومان در حوزه سلامت باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد ادامه داد: امروز 8/4 درصد هزینه کشور در حوزه سلامت هزینه می شود که نشان از اهمیت این حوزه دارد ما متاسفانه همچنان پرداخت ها در این حوزه از جانب بیماران زیاد است و این اتفاق برای بخشی از افراد جامعه هزینه های قابل توجهی به همراه دارد .

 معاون کل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در پایان تاکید کرد: امروز در حوزه مقابله با کرونا ، قرنطینه سازی بیماران کرونایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در ادامه طرح شهید سلیمانی می تواند منجر به کاهش موارد ابتلا و مدیریت بیماری شود.

ارسال نظرات