خبرهای داغ:

رزمایش گردان امام علی (ع) در چایپاره برگزار شد

رزمایش بزرگ گردان امام علی(ع) با حضور بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره در منطقه عمومی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۷۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، همزمان با سراسر استان و با حضور بسیجیان همیشه در صحنه و باصلابت چایپاره رزمایش بزرگ گردان امام علی(ع)  با حضور صد در صدی بسیجیان برگزار شد.

در این رزمایش بسیجیان ضمن استقرار در محل های معین شده در کلاس‌های توجیهی آموزشی، عملیات دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مقابله با ناآرامی های داخلی، دفاع از مراکز حساس، ایست و بازرسی و رعایت اصول حفاظتی را تمرین کردند.

بسیجیان در نشست‌های بصیرتی و حلقه های صالحین شرکت کرده و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی رزمایش را به پایان رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره با اشاره به رزمایش بزرگ گردان امام علی(ع) به لزوم حفظ آمادگی رزمی و دفاعی بسیج و سپاه پرداخته و این رزمایش ها را مایه آرامش و امنیت بخشی به کشور و مایه ترس و سرخوردگی دشمنان ایران اسلامی دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره هم در این رزمایش، تصریح کرد: از نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی این سپاه و بسیج بود که در مقابل همه فتنه ها و تهدیدها ایستاد و امروز نیز ما افتخار می کنیم به این بسیجیان که دشمنان از آنها در هراس هستند و با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و این بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه هیچ تهدیدی کشور و ملت ما را تهدید نمی کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات