خبرهای داغ:
امید حاجتی رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان تکریم و مهرداد نیکو معارفه شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۰۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، امروز طی آیینی امید حاجتی رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تکریم و مهرداد نیکو به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان معارفه شد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در این آیین خطاب به مسوولین سازمان برنامه ریزی کشور که از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشتند اظهار کرد: خوشبختانه درآمدهای نفت تا اندازه‌ای بهتر شده است با این وجود تخصیص استان خوزستان پایین و در حد ۱۱ درصد است.

وی افزود: قسمت بزرگی از بودجه استان از نفت است و امیدواریم تخصیص استان به حد قابل قبولی برسد. مطالبات استان از آلایندگی نفت و گاز بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است که انتظار داریم بخشی از آن تخصیص یابد.

استاندار خوزستان گفت: مصوبات متعددی دراستان بدون اجرا باقیمانده است که اگر اعتبار این مصوبات پرداخت شود نیازی به طرح جدید نداریم. همچنین تفاهم نامه‌های زیادی منعقد شد که بخش بزرگی از آن اجرایی نشده است و بخشی از آن هم در دست اجراست و خواهش می‌کنیم در این زمینه به ما کمک شود.

وی ادامه داد: در راستای مشکلات جاری استان همچون جمع آوری آب‌های سطحی و اصلاح شبکه فاضلاب در شهرستانها که به درازا انجامیده است و مردم را در تنگنا قرار داده انتظار مساعدت داریم.

قاسم سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دیگر وعده دادن خطاست و مردم عمل می خواهند، تصریح کرد: من نمیتوانم به مردم بدون پشتوانه مالی قولی بدهم و باید مشکلات را صادقانه به مردم بگوییم. اینکه بعد از چهل سال شهری مشکل آب آشامیدنی داشته باشد سوال برانگیز و غیرقابل قبول است.

وی بیان کرد: در ارتباط با اعتبارات هزینه ای ماده ۱۱۲ انجام شد اما بخشی از دیون کارکنان باقی ماند و مطالبات کارمندان استان یک مقدار مانده که با کسری بودجه به امسال و سال آینده منتقل شد. از سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار هستم کسری را ابلاغ نماید که تا حدودی مطالبات و اضافه کار و ماموریت کارکنان را پرداخت نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها