خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

نشر کتاب و فرهنگ دفاع مقدس کار ماندگاری است

طی مراسمی با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از مجموعه فرهنگی پژوهشی تاریخ شفاهی شهید زیوداری بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۱۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷

سرهنگ پاسدار سید عطالله موسوی در این دیدار با نویسنده کتاب نعمت جان که توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (شهید زیوداری) منتشر شده است، دیدار و گفتگو کرد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در این برنامه، گفت: نشر کتاب و فرهنگ دفاع مقدس کار ماندگاری است، که نباید از آن غافل شد.
سید عطاءالله موسوی افزود: در راستای انتشار این کتاب و کتب دیگر کارهای ارزشمندی انجام دادیده که برای نشر فرهنگ دفاع مقدس در این خطه لازم و ضروری است.
وی در ادامه افزود: مجموعه بسیج شهرستان اندیمشک با تمام توان در راستای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس گام بر می دارد و همکاری های لازم در این زمینه خواهد داشت.
سرهنگ موسوی گفت: هر کجا کار ارزشمندی انجام می شود باید قدردان آن بود و تقویت کارهای ارزشی امری لازم است و آرمانهای انقلاب راباید تقویت کرد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: وظیفه هر مسئولیست که در این عرصه گام بردارد و به پاس این زحمات که شما کشیده آید، محتوی این کتاب دقت مطالعه خواهد شد .
کتاب نعمت جان، روایتی از یک بانوی اندیمشکی است که ارزشمندترین داشته خودش را وقت اسلام انقلاب و همسری جانباز کرده است.
این کتاب سعی کردته تا با نشر گوشه ای از زوایای زندگی این بانو نشان دهد که شهرهایی مثل اندیمشک نقش بسزا و مهمی در تاریخ جنگ داشته اند اما انچنان که باید و شاید این نقش برای همگان پیدا نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها