خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خبر داد

ایجاد ۲۳۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد تا پایان سال

تبریز- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برنامه کمیته امداد برای کل کشور ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری بود که تا کنون ۲۱۰ هزار اشتغال ایجاد شده است و تا پایان سال به ۲۳۰ هزار افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۲۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در جشن خودکفایی پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، اعلام کرد: با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد از ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد سال گذشته نیز ۱۷۵ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرد، ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ برای توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها اقدامات زیادی انجام خواهد شد.

 استاندار آذربایجان شرقی هم با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و خودکفایی، گفت: مشارکت مردم در امور خیرخواهانه به‌رغم مشکلات اقتصادی و چالش‌های ناشی از کرونا افزایش یافته است.

محمدرضا پورمحمدی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در حوزه فکر و اندیشه، اظهار داشت: این تحول باعث ساختارشکنی‌های ارزشمندی شد که نتیجه آن در حماسه‌های غرورآفرین دفاع مقدس و پایداری و مقاومت مردم، قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه تحول ایجادشده توسط انقلاب اسلامی، تحولی بین‌المللی است، افزود: ماهیت استکبارستیزی، عدالت‌مداری و ارزش‌محوری انقلاب اسلامی، عامل اصلی دشمنی استکبار جهانی است و مردم ما همواره پاسخ‌های دندان‌شکن و مستحکمی به نقشه‌های شوم آنان داده‌اند.

استاندار آذربایجان ‌شرقی همچنین با بیان اینکه از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم آگاهیم، اظهار کرد: تحریم‌ها عامل اصلی مشکلات فعلی کشور هستند و باید همواره مسببان تحریم‌ها را لعن کرد.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشتازی تبریز و آذربایجان در کارهای خیر، گفت: ترویج کارهای خیر، یکی از ارزش‌های متعالی جامعه انقلابی ماست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تبریز و آذربایجان نیز از دیرباز در کارهای خیر خوش درخشیده و هر گوشه این دیار، موقوفه‌هایی است که برای کارهای خیر وقف شده‌اند.

وی از مسئولان استان هم خواست که در کارهای خیر، مشارکت جدی داشته باشند و خدمت واقعی و بی‌منت به مردم را در اولویت قرار دهند.

امروز با حضوررئیس کمیته امداد کشور جشن خودکفایی پنج هزار نفر از مددجویان تحت حمایت آذربایجان شرقی برگزار شد.
همچنین همزمان ۱۱۰۰ فضای بهداشتی و ۸۰۰ لوله کشی گاز به منازل مددجویان کمیته امداد استان افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها