کاروان رسانه ای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به منظور پوشش خبری شهر زلزله زده سی سخت و خدمات رسانی دستگاه های اجرایی مختلف استان به مردم این شهر به شهرستان دنا اعزام شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۵۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد, این کاروان به همت سازمان بسیج رسانه استان و خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد روانه  شهر زلزله  زده سی سخت شد و خبرنگاران و اصحاب رسانه از نزدیک مناطق مختلف این شهر زلزله زده را بازدید کردند .

در این بازدید یک روزه خبرنگاران مختلف خبرگزاری ها ، مطبوعات و پایگاه های خبری استان با مردم شهر سی سخت به گفت و گو پرداختند و در جریان کم و کیف خدمات ارائه شده و کمبودها قرار گرفتند.

مصاحبه با مردم زلزله زده ، تهیه عکس و فیلم از خانه های آوار شده  و  بازدید از سوله  محل تخلیه کالاهای اهدایی به مردم سی سخت  از جمله اتفاقات این سفر کاری بود.

خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سفر با سرهنگ صالحی مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت خدمات رسانی به مردم از طریق گروه های جهادی وسپاه و بسیج گفت و گو کردند.

کاروان رسانه ای در پایان سفر یک روزه خود به شهر سی سخت در نشست خبری سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح  سوالات مختلفی را مطرح کردند و پاسخ لازم را از این فرماندهان دریافت نمودند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان گفت: اعزام کاروان رسانه ای به شهر زلزله زده سی سخت  ادامه دارد و اصحاب رسانه  اخبار و اتفاقات مربوط به این حادثه را به صورت دقیق و شفاف برای مردم اطلاع رسانی خواهند کرد.

سروان پاسدار فخرالدین رضایی ابراز داشت : اصحاب رسانه استان در تمامی صحنه ها ، مراسمات و حوادث و بلایای طبیعی که در استان رخ می دهد همگام با مسئولان سایر نهاد ها  وارد میدان عملیات می شوند و خطرها را به جان می خرند تا روند اطلاع رسانی موثق  دچار اخلال نشود.

وی بر لزوم همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت: بدون شک خبرنگاران استان بدون هیچ چشمداشتی به امر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی گام بر می دارند و در این راه نیاز به حمایت دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات