خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: علاج امروز تمامی مشکلات کشور حضور حداکثری مردم در انتخابات اتی و انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۵۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در جمع علمای تاثیرگذار مراغه با تبریک 13 رجب سالروز ولادت با سعادت امیر المومنین علی(ع) و روز پدر افزود: یکی از نسخه های علاج مشکلات کشور مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات است.

وی افزود: درست است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلات ما مربوط به خارج کشور است اما علاج آن در داخل است، هیچ‌کس علاج مشکلات را در خارج از کشور جستجو نکند در انتخاب خود باید دقت کنیم.

حجت الاسلام برزگر انتخاب درست و اصلح را در علاج مشکلات کشور مهم دانست و افزود: انتخاب درست نکته دیگر علاج مشکلات است که باید به زمینه و شرایط آن دقت شود تا افرادی لایق و کار بلد انتخاب شود و بتواند از مشکلات مردم و جامعه بکاهد.

مسئول نمایندگی سپاه مراغه ادامه داد: این تاکید مقام معظم رهبری به مشارکت حداکثری ابزاری نیست بلکه متکی به مردم‌سالاری و جمهوریت جمهوری اسلامی ایران است باید همه بر مشارکت حداکثر تلاش کنیم.

وی هجمه بر علیه نیروهای ارزشی و انقلابی و ایجاد مشکلات معیشتی را از بی کفایتی بعضی از مسئولان در داخل کشور دانست و گفت: مسئولان نباید از مردم غافل شوند و با بهانه های مختلفی مانند برجام وغیره فشارهای اقتصادی بیشتری را برمردم تحمیل کنند.

حجت الاسلام برزگر با اشاره به بیانات دیدار مردمی ۲۹ بهمن رهبری با مردم آذربایجان گفت: حضرت آقا در خصوص برجام فرمودند که خیلی وعده داده شده است ولی دیگر ما قبول نمی‌کنیم زیرا از این به بعد اقدام در برابر اقدام خواهیم کرد، اگر تحریم‌ها را بردارند ما هم اقداماتی خواهیم کرد فقط عمل برای ما مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری ادبیات آمریکا و سه کشور اروپایی را مستکبرانه و غیر منصفانه و غلط خواندند و فرموند "جمهوری اسلامی از روز اول بر اساس تعالیم اسلامی به تعهدات خود عمل کرد اما آنها به تعهدات خود عمل نکردند .

حجت الاسلام برزگر خروج امریکا و دیگر همراهان او را از برجام محکوم کرد و کفت: نتیجه ادبیات استکباری امریکا و دیگر همراهان او افزایش نفرت مردم ایران از انها را به دنبال دارد.

وی از مسئولین ، علماء و روحانیون تاثیرگذار خواست که نسبت به تبیین فرمایشات رهبر انقلاب کوشا بوده و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

ارسال نظرات