کاروان شادی روز میلاد حضرت علی(ع) راه اندازی می شود

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به نبود امکان برپایی اعتکاف در ایام البیض ماه رجب گفت: ویژه برنامه های ماه رجب در قالب فضای مجازی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مقرر شده در بقاع متبرکه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۵۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی دشتکی گفت: ویژه برنامه های ماه رجب در قالب فضای مجازی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مقرر شده در بقاع متبرکه برگزار می شود. 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته کاروان شاد به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی(ع) در سطح محلات با هماهنگی هیئت امناء مساجد و اجراء محیطی گروه های سرود اجرا می شود.

وی اظهار کرد: پخش ادعیه ها و مناجات های امیرالمومنین(ع) به مناسبت روز میلاد از بلندگوها و مناره ها با رعایت حال همسایگان بقاع متبرکه، همچنین با اهتمام کاروان شاد در سطح محلات نوای یاعلی(ع) پخش می شود. 

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت دعای خیر عموم مردم به منظور رفع بیماری کرونا بیان کرد: یکی از دعاهای مردم عزیز در این ایام که از ایام الله پرخیر و برکت است دعا برای رفع مشکل کرونا و بهبود بیماران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز اظهار کرد: توزیع یک هزار بسته معیشتی به مناسبت ایام ماه رجب به ویژه میلاد امیرالمومنین(ع) در میان محرومان با محوریت بقاع متبرکه از جمله اقدامات صورت گرفته از طرف اوقاف است. 

حجت الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: هرساله در بقاع متبرکه ویژه برنامه های متنوعی برگزار می شد ولی با توجه به شرایط سال جاری و شیوع بیماری کرونا این برنامه ها به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها