اینانلو با اشاره به اهمیت تبیین آموزه های ایثار و شهادت بیان کرد: یادواره شهداء به مدت ۱۰ روز در بستر مجازی در شهرستان فردیس با محوریت فضای مجازی از جمله برنامه های مناسبت ۲۲ اسفند است.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۵۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  ابوالفضل اینانلو در جمع خبرنگاران در خصوص برپایی ویژه برنامه یادواره شهداء گفت: برنامه های گرامیداشت روز شهداء با توجه به شرایط کرونا متفاوت تر از هر سال در شهرستان فردیس برگزار می شود.

فرماندار شهرستان فردیس افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به جایگاه مقام شهداء یکی از اهداف گرامیداشت روز شهداء است که این مهم برای نسل جدید در قالب محتواسازی برنامه های فرهنگی و ارزشی در فضای مجازی برای سال جاری اجرایی می شود. 

وی با اشاره به اهمیت تبیین آموزه های ایثار و شهادت بیان کرد: یادواره شهداء به مدت ۱۰ روز در بستر مجازی در شهرستان فردیس با محوریت فضای مجازی از جمله برنامه های مناسبت ۲۲ اسفند است.

فرماندار شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهداء و ایثارگران، غباروریی گلزار شهداء و ... از جمله برنامه هایی است که به صورت مجازی با هدف گرامیداشت روز شهداء در فردیس برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها