همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) مرحله دیگری از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۶۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با ایام ولادت باسعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و درراستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و کمک به نیازمندان مرحله دیگری از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مهریز با محوریت امام جمعه و قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان اجرا شد.
حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در حاشیه اجرای رزمایش بیان داشت: با همت و تلاش ناحیه مقاومت بسیج، قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی شهرستان مرحله دیگری از رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با ایام ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اجرا شد.
محی الدینی افزود: در این مرحله از رزمایش تعداد بالغ بر ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تهیه گردیده که هر بسته شامل نه قلم جنس از جمله برنج، حبوبات، روغن، گوشت، اقلام بهداشتی و... می‌باشد که در اسرع وقت توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بین خانواده‌های بی بضاعت شهرستان توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد رزمایش بیان داشت:ضمن تاسی از سیره عملی حضرت علی (ع) در یاری محرومین و با اجرای این مرحله از رزمایش امید است به یاری حقتعالی این رویه همچنان ادامه داشته باشد و شاهد کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند و آسیب دیده جامعه باشیم.
همچنین سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز این رزمایش را در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی برشمرد و افزود: امروز با عنایت به رصد و پایش خانوار‌های شهرستان و کسانی که درگیر این بیماری هستند این رزمایش اجرا خواهد شد و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های شناسایی شده در طرح شهید سلیمانی توزیع خواهد گردید که به یاری حق بتوانیم قدمی در کاهش آلام مردم در این شرایط بیماری و اقتصادی برداریم.
ارسال نظرات