خبرهای داغ:
شاهرود_در گرامیداشت ایام ولادت حضرت علی (ع)، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و هیأت همراه با خانواده شهید جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی در بسطام دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۵۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۷
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت ایام ولادت حضرت علی (ع)، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به همراه فرمانده و جانشین سپاه ناحیه شاهرود و معاونت‌های اردویی راهیان نور و گردشگری و فرهنگی هنری سپاه استان و امام جمعه شهر بسطام و مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود با خانواده شهید جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی در بسطام دیدار کردند.
در این دیدار از خانواده این شهید بزرگوار تفقد و با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در دیدار با تبریک و تسلیت شهادت این جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم با تاکید بر اینکه این شهید عاشق شهادت بود افزود: این شهید شهادت را در خدمت به مردم می‌دید و در وصیت نامه خود نیز بدان تاکید کرده است.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا نیز از اجر و پاداش برخودار هستند که زمینه حرکت شهید را فراهم کرده اند گفت: شما خانواده شهید هم هر لحظه منتظر خبر شهادت او بودید و خود را آماده کرده بودید و خوشا به حال شهید و شما که دارای اجر و قرب در دنیا و آخرت هستید.
لازم به ذکر است شهید جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی در ۳۰ بهمن ماه به همراه سردار گل محمدی در زرباطیه عراق در حین تفحص شهدا بر اثر انفجار مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس شربت شهادت را نوشیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها