به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در ایلام گرفت؛گزارش تصویری
امام جمعه ایلام به همراه سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با حضور در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج شهر ایلام از پخت و توزیع غذای نذری به مناسبت میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۵۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، امام جمعه ایلام در جریان این بازدید گفت: امام علی(ع)، بهترین الگو برای کمک‌های مومنانه و نیازمندان است و ان شاالله روزی فرا برسد که عدالت اجتماعی آنچنان گسترده شود که هیچ نیازمندی در جامعه نباشد.

سردار شاکرمی نیز در این بازدید گفت: به مناسبت میلاد پرخیر و برکت حضرت علی(ع) کار پخت و توزیع غذای نذری با کمک پایگاههای بسیج، ائمه جمعه و جماعت و هیات های مذهبی از شب گذشته آغاز و امشب هم ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: روند کمک های مومنانه سپاه و بسیج در اعیاد پیش رو از جمله بعثت رسول اکرم(ص)، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و نیز نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) ادامه می یابد و در ماه رمضان نیز به صورت ویژه این مهم پیگیری خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد، ۳۰ هزار پرس در سطح شهر ایلام و ۲۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان‌ها با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعت و نیز هیات‌های مذهبی توزیع خواهد شد؛ همچنین به مناسبت این روز فرخنده، تعداد ۱۵ نانوایی در سطح شهر ایلام و مناطق حاشیه نشین به پخت نان صلواتی مشغول می‌شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه و بسیج از همان ابتدای شیوع کرونا وارد شد و روز به روز ظرفیت‌هایش را فعال‌تر کرد به گونه‌ای که می‌توان گفت امروز تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج در خدمت مردم است.

وی ادامه داد: پاسداران از جنس مردم و برای مردم هستند یعنی فلسفه وجودی سپاه این است که در کنار مردم باشد، از امنیت و سلامت مردم دفاع کند و به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری بشتابد.

ارسال نظرات