فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع):

عمل به قانون و اجرای دقیق شرح وظایف سازمان مهندسی میتواند چالش های حوزه ساختمان سازی را مدیریت کند

مسولین کارگروه های تخصصی و شورای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به همراه جمعی از اعضاء هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز مهندس با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۶۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مسولین کارگروه های تخصصی و شورای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به همراه جمعی از اعضاء هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز مهندس با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام دیدار کردند.

سردار شاکرمی در این دیدار با اشاره به نقش نظام مهندسی در توسعه کشور گفت: عمل به قانون و اجرای دقیق شرح وظایف سازمان مهندسی میتواند چالش های حوزه ساختمان سازی را مدیریت کند.

وی با اشاره به پتانسیل فنی و تخصصی موجود، بهره گیری از مباحث مقررات ملی ساختمان را در راستای حفظ سرمایه های ملی و آسایش شهروندان موثر خواند.

عسکری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام نیز در این دیدار از بسیج مهندسین عمران و معماری به عنوان یکی از بازوان توانمند در گردش چرخ صنعت نام برد و گفت: صنعت ساختمان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارکان اقتصادی و اشتغال‌زایی است.

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان و رئیس کارگروه محیط زیست بسیج مهندسین عمران و معماری نیز در این برنامه از تلاش های بسیجیان در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و حضور به موقع در بحران ها و به خصوص مهار آتش سوزی ها قدردانی کرد.

ارسال نظرات