خبرهای داغ:
با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث کمک‌های مومنانه، ما از ابتدای کرونا آستین‌ همت را به قدر توانمان بالا زده بودیم و مواد غذایی، پروتئینی و حتی بهداشتی را پس از رصد خانواده‌های نیازمند توزیع کردیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۹۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، می‌توانستیم دست روی دست بگذاریم و به رنج‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی خیره شویم، یا حتی در خوشبینانه‌ترین حالت، چند پست و استوری در فضای مجازی منتشر کنیم و آه و ناله سر دهیم که همه چیز سیاه و تاریک است اما یک فکر ما را از دایره‌ی امنمان بیرون کشید.

 این‌ها را نوید کریمیان می‌گوید، مسوول طرحی که چند روزی می‌شود کام خانواده‌های نیازمند اهواز، کارون و شیبان را شیرین کرده است.

 آنچه در ادامه می‌خوانید، جزئیات این کمک مومنانه از زبان طراح آن است:

همه چیز با توجه به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در بحث کمک‌های مومنانه آغاز شد؛ ما از ابتدای کرونا آستین‌ همت را به قدر توانمان بالا زده بودیم و مواد غذایی، پروتئینی و حتی بهداشتی را پس از رصد خانواده‌های نیازمند توزیع کردیم.

 اما با توجه به مشکلات اقتصادی و بحران کرونا، قطعا تهیه میوه از توان بسیاری از خانواده‌ها فراتر و حتی از سبد غذاییشان حذف شده بود‌.

 در این راستا گروه جهادی شهید عبدالله کریمیان تصمیم گرفت تا با استفاده از ظرفیت میدان میوه و تره‌بار و به همت موسسه خیریه امام رضا (ع)، طرح توزیع میوه را آغاز کند.

طی این برنامه، ۳ مرحله توزیع میوه و تره‌بار مجددا از تاریخ ۱۲ بهمن همزمان با دهه‌ی مبارک فجر آغاز شد و توزیع روزانه ۳ تن تره‌بار میان خانواده‌های نیازمند را شروع کردیم که انشالله تداوم نیز خواهد یافت.

طی این مدت در مناطق مختلف شیبان،اهواز (کوی مهدیس،حصیرآباد، منبع آب، فاز۲ پادادشهر ، اسلام آباد و...) و همچنین شهرستان کارون توزیع انجام شده است.

 در هر مرحله توزیع به هر خانواده ۴ قلم تره‌بار که هر قلم ۵ کیلو می‌باشد تقدیم گردیده است که بسته‌بندی‌ و توزیع آن توسط جهادگران گروه جهادی شهید عبدالله کریمیان انجام شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها